FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Perchè più è più persone sceglienu una macchina di taglio laser in fibra?

Perchè più è più persone sceglienumacchina di taglio laser in fibra?

Cinque punti eccezziunali di macchine di taglio laser in fibra ponu risponde:

1. High fasciu di qualità: taglia spot più chjucu, efficienza di u travagliu più altu è una qualità di trasfurmazioni megliu;

2. vitezza taglio viloci: circa duie volte a vitezza taglio di CO2 laser machine omacchina di taglio al plasma ;

3. High performance: u rendiment stabile hè statu acquistatu attraversu l'applicazione di a fonte laser di fibra di u mondu chì permette di tagliate in ogni puntu cù uguale qualità attraversu a trasmissione di fibra.Per esempiu, a fonte laser Reci, Raycus è Max hè assai stabile avà.

4. Alta efficienza di cunversione elettrica: macchina di taglio laser fibra hà 3 volte più altu efficienza di cunversione elettro-ottica di macchina di taglio laser CO2, risparmià energia è prutezzione di l'ambiente.

5. Bassu costu di mantenimentu: a trasmissione di fibra senza l'usu di lenti riflettenti salva assai tempu in l'ajustamentu di u percorsu otticu è ottene risultati senza mantenimentu.

U tagliu sottu 12mm, in particulare u trasfurmazioni d'alta precisione di i platti sottili, hè principalmente destinatu à i pruduttori chì necessitanu una precisione è efficienza estremamente alta.Cù l'apparizione di laser d'alta putenza, e macchine di taglio laser in fibra rimpiazzanu a maiò parte di i mercati di macchine di taglio laser CO2 d'alta putenza.

Ancu se u prezzu di a macchina di taglio laser in fibra hè più altu ch'è a macchina di taglio di plasma, a macchina di taglio laser CO2 è e cesoie, ecc, ma l'investimentu pò esse ritruvatu in 1 annu, perchè a maiò parte di i clienti piace a qualità di taglio.

U prucessu di fabricazione intelligente hè acceleratu è un novu mudellu di cummerciale hè creatu per via di a diffusione di l'epidemie, da quale tutta a industria di fabricazione hà subitu grandi cambiamenti in pocu tempu.È à longu andà, a pruduzzione intelligente è l'intelligenza remota anu dimustratu i so vantaghji continuamente, chì significa chì l'intelligenza hè a tendenza generale, avà a Strategia di l'Industria 4.0 hè fatta da più è più paesi, è a macchina di taglio laser in fibra si adatta à a tendenza di a produzzione. rivuluzione bè.

Paragunate cù u taglio tradiziunale di fiamma è u taglio di plasma, a macchina di taglio laser in fibra hè cuncentrazione di energia, cusì ùn hè micca faciule da fora di forma per u pruduttu finale, a superficia di taglio hè megliu.È hè pocu contaminazione à l'ambiente. Per u tipu di travagliu, paragunate cù punching tradiziunali, cesoie è altre tecnulugia di travagliu, a macchina di taglio laser in fibra hà una bona efficienza di taglio, è pò taglià ritratti cumplessi nantu à foglia di metallo.

macchina di taglio al plasma 3


Tempu di post: 16-mar-2021