FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Perchè a macchina di taglio laser in fibra KP3015 hè cusì pupulare in Europa!

KP3015macchina di taglio laser in fibraanu scambiatu a tavola è a tappa di prutezzione, adattata per i standard CE europei, allora chì sò altre caratteristiche?

Touch screen
A macchina usa u disignu Ul chì permette a visualizazione di risponde à a tavola di trasfurmazioni, rendendu u processu più intuitivu.Curve eleganti si adattanu precisamente à u corpu di a macchina.Un forte sistema traspirante impermeabile crea u megliu spaziu, rendendu l'operazione più còmuda.U prucessu di taglio di diamanti è u vetru temperatu di plasma HD facenu a schermu più squisita è cunfortu à aduprà.

Camera doppia HD
Surviglianza di partizioni, senza angulu cieco in a regione di machining, per monitorà ogni puntu in ogni mumentu, machinazione intuitiva, operazione sicura è prucessu cuntrullabile.

Tavola Navetta Automatica

U scambiu rapidu trà duie piattaforme migliurà assai l'efficienza di u travagliu.U sistema di trasmissione a cremagliera è a pignone hà una rigidità megliu è una precisione più alta, risparmiendu u tempu di alimentazione, rendendu l'operazione più efficiente.

Prutezzione Full Closed

A prutezzione cumpleta chjusa migliurà cù a sicurità;U vetru di prutezzione laser isola a radiazione laser à l'omu;sistema di cullizzioni autumàticu di fume è polveri hè amichevule à l'ambiente;sistema di surviglianza intelligente riduce a rata di accidenti, facennu godiri bellezza è salute in u prucessu di taglio.

   macchina di taglio laser in fibra 1 (1)

Prutezzione di viaghju intelligente

Monitorà automaticamente a gamma di funziunamentu di traversu è pezzi di taglio, mantenendu l'operazione in a gamma di lavorazione.Doppie garanzie di limitazione fissa miglioranu assai l'equipaggiu è a sicurità persunale, minimizendu i risichi di usu.

Sistema di lubricazione automatica

U sistema di lubrificazione automatica furnisce l'oliu lubrificante di tempu è razione per l'equipaggiu per assicurà u so funziunamentu normale è à alta velocità, è pussede funzioni di alarme anormale è alarme di livellu di liquidu.U sistema aumenta assai a precisione di taglio è estende in modu efficace a vita di serviziu di u mecanismu di trasmissione!

Assistenza intelligente remota WIFI

Feedback globale in tempu reale ; Fornisce analisi di difetti in tempu reale è risoluzione di prublemi.

Una nova generazione di modulu di seguitu di sicurità

A testa laser mantene a distanza cù u pezzu di travagliu in u prucessu di taglio pò riduce i risichi di collisione.Fermarà di taglià quandu u piattu di collisione.U modulu di seguitu di sicurezza riduce a rata di accidenti è migliurà a prestazione di taglio.

Sistema di alarme intelligente

U sistema hà da inizià una alarma anormale cumpleta è u spinge à l'interfaccia attraversu u centru di cuntrollu quandu l'equipaggiu hè anormale.

Truvà l'equipaggiu anormale in anticipu è riduce i periculi nascosti pò multiplicà l'efficienza di risolve i prublemi di l'equipaggiu.

Funzione di alarme di bassa pressione di gas ausiliari

Fornisce rilevazione di pressione in tempu reale, spingendu infurmazioni anormali quandu u valore di pressione hè più bassu di l'effettu di tagliu ottimali è di precisione.Assicurà a prestazione di taglio, a precisione è a puntualità di a sostituzione di gas.

1 LASER A FIBRA5


Tempu di pubblicazione: 16 settembre 2021