FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

A macchina di marcatura laser UV hè in piena crescita

In a segmentazione di u mercatu di l'applicazioni di a tecnulugia laser, a trasfurmazioni di materiale è a litografia cuntanu più di 40%, u primu postu, chì significa chì u sviluppu di l'applicazioni di marcatura laser hè diventatu gradualmente a direzzione di sviluppu mainstream di a tecnulugia laser.

Da u 2015 à u 2019, a pruduzzione domestica di laser ultraviolet nanosecondu hè ghjunta da 2,035 unità à 17,465 unità, un ritmu di crescita di 758,23%.Dopu à 2019, soprattuttu in a faccia di i nodi chjave di l'epidemie, l'applicazione diMacchina di marcatura laser UVhè intrutu in l'industria maiò cum'è una marea.

微信图片_20220525111310

 

Da una banda, affettata da l'epidemie glubale, a dumanda di droghe cunnesse è forniture mediche hè cresciuta, stimulendu più espansione di a capacità di produzzione;

Da a perspettiva di i tipi di materiali, l'imballu farmaceuticu include principalmente carta, vetru, gomma, metallu è plastica è altri materiali.laser UVhà una forte è larga applicabilità à questi materiali.

MACCHINA DI MARCATURA LASER

Per u laser ultraviolettu stessu, cù a so piccula zona affettata da u calore, a tecnulugia di "trattamentu à friddu", senza fume è altre caratteristiche, risponde ancu bè à i stretti requisiti di produzzione pulita di a maiò parte di l'industrii di trasfurmazioni di prudutti farmaceutici.

Per d 'altra banda, sottu a tendenza generale di e pulitiche naziunali in l'ultimi anni, i veiculi d'energia novi è e so industrii cunnessi sò in cima;

"Apertura di patenti di Tesla, tecnulugia open source" hà ancu fattu parechje cumpagnie di vitture domestiche piglià parechje volte nantu à a strada di u sviluppu di i veiculi d'energia nova, è parechji mudelli ibridi puri è benzina-elettrici sò spuntati.

1653448662(1)

In l'industria di i veiculi d'energia nova, u sviluppu è u trasfurmazioni di batterie è chips di cuntrollu di core sò particularmente impurtanti.

"Cori" è "cervellu" ùn solu necessitanu una seria di subdivisioni cumplessi di marcatura, ma ùn deve micca causà danni sustinibili à elli stessi.In più, patatine fritte cum'è patatine fritte hannu picculu spaziu codifica è altu gradu di difficultà, chì face lasers ultraviolet entre novi fonti di energia.Visione di u fabricatore.

Sutta l'applicazione di nanosecondi o ancu di picosecondu laser UV, u diametru finale di u puntu focalizatu hè di 22 microns fine spot, chì ponu efficacemente prutegge l'integrità di a materia prima in a matrice di punti è u marcatu di riempimentu di chips.

1653448757(1)

Ancu in applicazioni di codificazione laser superficiale nantu à batterie, film protettivi di parti elettroniche è imballaggi esterni,Macchina di marcatura laser UVpò assicurà un altu cuntrastu è effetti anti-abrasione.

微信图片_20220525112003

 


Tempu di post: 25-May-2022