FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

U vantaghju di a macchina di taglio laser in fibra

1. Taglio d'alta precisione: a precisione di pusizioni di a macchina di taglio laser di 0,05 mm, ripetite a precisione di posizionamentu di 0,03 mm.

2. Laser cutting machine narrow kerf: fucalizza un fasciu laser in un picculu locu, u puntu focu per ottene una alta densità di putenza, u materiale riscaldatu rapidamente à u gradu di vaporizazione hè stata evaporata per furmà i buchi.Cù u fasciu è u materiale hè relativamente lineale, cusì chì i buchi sò formati continuamente attraversu una slit stretta, a larghezza di l'incisione hè generalmente 0,10-0,20 mm.

3. Laser cutting machine superficia taglio liscia: senza superficia taglio burr, tagliata rugosità superficia di u cuntrollu generale in Ra6.5.

U vantaghju di a macchina di taglio laser in fibra1
U vantaghju di a macchina di taglio laser in fibra2

4. A vitezza di a macchina di taglio laser: vitezza di taglio finu à 10m / min A vitezza massima di pusizzioni finu à 30m / min hè assai più veloce di a vitezza di a linea di taglio.

5. Macchina di taglio laser di bona qualità: taglio senza cuntattu di sag, trimming heat hà pocu effettu, in fondu ùn hè micca deformazione termica di u travagliu, evita cumplettamente materiale furmatu quandu punching, slit generalmente ùn hà micca bisognu di trasfurmazioni secundari.

6. Ùn dannu u travagliu: a testa di taglio laser ùn hè micca in cuntattu cù a superficia di u materiale per assicurà micca scratch the workpiece.

7. Ùn hè micca affettatu da a forma di u travagliu: trasfurmazioni laser flexible, è ponu processà qualsiasi gràficu, ponu taglià tubi è altri profili.

8. Macchina di taglio laser pò cutà una varietà di trasfurmazioni di materiali: cum'è plastica, legnu, pelle PVC, tessili, vetru è simili.

9. Saving muffa d'investimentu: trasfurmazioni laser senza muffa, senza cunsumu di muffa, micca riparazione di muffa, rimpiazzamentu di muffa risparmià u tempu, risparmià e spese di trasfurmazioni, riduce i costi di produzzione, soprattuttu per machining grandi prudutti.

10. Salvà materiale: prugrammazione di l'informatica, pò esse tagliata in diverse forme, per maximizà l'utilizazione di materiale.

11. Aumentà a vitezza di a fabbrica di mostra: dopu à a furmazione di disegni di u produttu, u processu laser pò esse realizatu immediatamente, uttene tipu di novi prudutti in u più cortu tempu.

12. Sicurezza è prutezzione di l'ambiente: rifiuti di trasfurmazioni laser, pocu rumore, puliti, sicuru, senza contaminazione, migliurà assai l'ambiente di travagliu.


Tempu di pubblicazione: 04-Jan-2021