FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Prudutti novi!Macchina di taglio per a pulizia di saldatura laser!Trè in unu!

Rently, saldatura laser è macchina di pulizia laser hè assai populari.A saldatura laser in fibra hè una velocità veloce per a saldatura di metalli sottili, a macchina di pulizia laser in fibra hè ancu una velocità veloce per a pulizia di a ruggine di metalli, pittura, oliu è rivestimenti, risparmià u costu è u tempu.Tuttavia, in l'industria di u travagliu di metalli, u cliente hà bisognu di cumprà 3 macchine, macchina di taglio laser,macchina di saldatura laserè macchina di pulizia laser, altu costu.In vista di quessa, a macchina laser Knoppo trè-in-una hè stata lanciata, sta macchina pò tagliate, saldarà è pulisce u metale, risparmià u costu è a stanza.

Descrizzione di a funzione:

1. Pò sustene u tagliu, a saldatura è a pulizia.
2. Sin'à 9 setti di paràmetri ponu esse stabilitu.
3. Support sin'à 4 tipi di altalena
4. Support surviglianza in tempu reale di statutu IO input è output.
5. Supporta l'alimentazione automatica di u filu.
6. Prucessu di saldatura di supportu cum'è u tempu di ritardu per l'apertura di u gasu, u tempu di ritardu per u gasu chjusu, l'aumentu lento di u putere, etc.

Cumu aduprà sta macchina?

Quandu cambiate u taglio à a saldatura, avete bisognu di cambià solu l'ugello.Quandu cambiate a saldatura à a pulizia, avete bisognu solu di cambià a testa laser è a lente, dopu cambià u tipu di cuntrollu di saldatura à u tipu di cuntrollu di pulizia in u software, l'operazione hè assai faciule, è sta macchina supporta l'inglese, coreanu, spagnolu, portugalese è russo.

Cume di u serviziu dopu a vendita?

Tutta a macchina hè di 3 anni di garanzia, durante a garanzia, se e parti di a macchina hè una ragione di qualità, a cambiamu in liberu.

Serviziu in linea 24 ore, supportu 16 lingue: inglese, francese, tedescu, spagnolu, arabu, russu, persicu, indonesianu, portoghese, giapponese, coreanu, tailandese, turcu, talianu, vietnamita è cinese tradiziunale.L'ingegnere hè ancu dispunibule in oltremare.

Cosa hè cunsumabile?Cumu uttene in a vostra cità?

I pezzi consumabili sò solu lenti è bocche.Pudete cumprà da a nostra fabbrica direttamente, manderemu à a vostra cumpagnia da Fedex o DHL, u tempu di consegna hè solu 5 ghjorni.

Hè a radiazione laser?

Laser di Class4, assai sicurità per i travagliadori.È u vetru di l'ochju di prutezzione serà mandatu cù a macchina in liberu.

微信图片_20220214151328(1)

China Knoppo laser hè principarmenti focu annantu à a macchina laser, cum'èmacchina di taglio laser in fibra, macchina di saldatura laser di fibra , macchina di pulizia laser di fibra è macchina di marcatura laser etc .U nostru focus hè nantu à l'innuvazione, a migliione cuntinuu è u rapidu sviluppu di e tecnulugii, tutti chì miranu à aumentà l'efficienza è a flessibilità, minimize i costi mentre generanu i più alti livelli di l'ambiente. cordialità è sustenibilità per tutti i nostri benefici.


Tempu di Postu: Feb-24-2022