FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Novu fabbrica di saldatura laser KNOPPO

Recentemente, a saldatura laser in fibra hè assai populari in l'industria di u travagliu di metalli.Per risponde à i bisogni di i clienti è i parter di Knoppo, custruemu una nova fabbrica di macchine laser, cuncentrate principalmente in a saldatrice laser è a macchina di pulizia laser.

微信图片_20220214151328(1)

Usaldatrice laser manualehè un novu tipu di metudu di saldatura, principarmenti per a saldatura di materiali à pareti sottili è parti di precisione.Si pò realizà a saldatura spot, saldatura di testa, saldatura di sovrapposizione, saldatura di sigillatura, etc., a larghezza di a saldatura hè chjuca, a zona affettata da u calore hè chjuca, Piccola deformazione, velocità di saldatura veloce, saldatura liscia è bella, senza bisognu di manighjà o Trattamentu simplice dopu a saldatura, alta qualità di saldatura di saldatura, senza porosità, cuntrollu precisu, fotoelettricità pocu focu, alta precisione di pusizioni, faciule da realizà l'automatizazione.

 

Features:

1. A velocità di saldatura hè veloce, 2-10 volte più veloce di a saldatura tradiziunale.Una macchina pò salvà almenu 2 saldatori annu.

2. U modu di funziunamentu di a testa di pistola di saldatura portatile permette à a pezza di saldarà in ogni pusizioni è in ogni angulu.

3. Nisun bisognu di tavulinu di saldatura, impronta chjuca, prudutti di saldatura diversificati, è forme di prudutti flessibili.

4. Bassu costu di saldatura, bassu energia è bassu costu di mantenimentu.

5. Bella saldatura: a saldatura hè liscia è bella senza cicatrici di saldatura, u pezzu di travagliu ùn hè micca deformatu, è a saldatura hè ferma, riducendu u prucessu di macinazione di seguitu, risparmià tempu è costu.

6. No consumables: a saldatura laser senza filu di saldatura richiede menu consumables, vita più longa, più sicura è più ecologica.

0178a73e9c57600df96a6b8322a71332

China Knoppo Laser fucalizza principalmente nantu à a macchina laser, cum'è a macchina di taglio laser in fibra, a macchina per incisione di taglio laser CO2,macchina di saldatura laser in fibra, macchina di marcatura laser di fibra è macchina di pulizia laser di fibra ecc.Tutta a macchina hè 3 anni di garanzia, è cù u sistema di cuntrollu wireless remoto WIFI, sè vo avete qualchì quistione per a nostra macchina, u nostru ingegnere pò cunnette cù a vostra macchina in Cina è risolve i vostri prublemi immediatamente.

Serviziu in linea 24 ore, supportu 16 lingue: inglese, francese, tedescu, spagnolu, arabu, russu, persicu, indonesianu, portoghese, giapponese, coreanu, tailandese, turcu, talianu, vietnamita è cinese tradiziunale.L'ingegnere hè ancu dispunibule in oltremare.

Per sviluppà u mercatu d'oltremare, a nostra cumpagnia cerca parter in u paese lucale, furniremu u megliu prezzu di l'agente, supportu tecnologicu, post-vendita.

supportu di serviziu è supportu di pezzi di ricambio ecc.Spergu chì pudemu travaglià inseme è vince u mercatu.


Tempu di Postu: Feb-14-2022