FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Testa di taglio laser nantu à a macchina di taglio laser in fibra KNOPPO

KNOPPO Laser aduprà a testa di taglio laser Raytools, marca No.1 in u mondu, di bona qualità.Eccu alcune caratteristiche di a testa laser Raytools.

1. Auto - focus
Applicabile à diverse lunghezze focali, chì sò cuntrullati da u sistema di cuntrollu di a macchina.U puntu focale serà aghjustatu automaticamente in u prucessu di taglio per ottene u megliu effettu di taglio di lamiere di diverse spessori.
2.Free
Free your hands.Lunghezza focale hè cuntrullata da sistema upirativu.Ùn avemu bisognu di fà una regulazione manuale, chì evita in modu efficace l'errori o i difetti causati da l'operazione manuale.
3.Fast
Pò aghjustà automaticamente i punti focali più adatti in u prucessu di travagliu, migliurà assai a velocità di taglio;Quandu rimpiazzà diversi materiali o fogli di spessori differenti, a testa laser di focu manuale deve aghjustà a lunghezza focale manualmente, assai inefficiente;A testa laser auto focus pò leghje automaticamente i paràmetri di almacenamentu di u sistema, assai efficace
4. taglio Accuracy
Aumentà a lunghezza focale di perforazione, stabilisce separatamente a lunghezza focale di perforazione è a lunghezza focale di taglio, aumenta a precisione di taglio.
5. Durable
Strutture doppie di rinfrescamentu d'acqua integrate ponu assicurà a temperatura constante di i cumpunenti di collimazione è focalizazione, evitendu u surriscaldamentu di lenti è allargà a vita di serviziu di lenti.Aumentà a lente protettiva di collimazione è a lente protettiva di focu, prutegge cù cura i cumpunenti chjave.

Hb346b68f25214a2cbd9aee617def8235R


Tempu di pubblicazione: 22-Jan-2021