FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Knoppo Laser Cleaning Machine, Soddisfà Una Varietà di Requisiti di Pulizia di Metalli

Ricertamenti, cù l'aumentu di a cuscenza di a prutezzione di l'ambiente, chì hà furnitu novi opportunità di sviluppu per parechje industrie in u campu di a pulizia di metalli.pulizia lasercum'è un novu tipu di tecnulugia di pulizia ecologica hà un putenziale enormu di u mercatu.

Sicondu a statistiche di l'Istitutu di Ricerca Prospettiva, u mercatu glubale di pulizia laser hè cresciutu annu per annu in l'ultimi anni, è hè previstu di più di 800 milioni di $ US da 2023. Cù l'aumentu di u mercatu di pulizia laser, i pruduttori di macchine laser anu ancu inaugurò un sviluppu vigoroso.

1658211586064

I metudi tradiziunali di pulizia:principarmenti a pulizia meccanica è a pulizia chimica, etc. A pulizia meccanica hè una pulizia di cuntattu, chì generarà stress è dannu u sustrato;a pulizia chimica corroderà a superficia di u travagliu, è a contaminazione hè dannusu per u corpu umanu.Principiu di pulizia laser:Utilizendu un laser d'alta densità di putenza per agisce nantu à a superficia di a pezza da pulita (senza cuntattu), i contaminanti nantu à a superficia di u travagliu assorbanu l'energia laser focalizata è si espansione, vaporizzanu è sbuccianu rapidamente, si separanu cusì da u laser. superficia di a pezza di travagliu per ghjunghje u scopu di pulizia.

Dunque,macchina di pulizia laserhà i vantaghji di alta efficienza, senza cuntattu, senza danni, prutezzione di l'ambiente verde, low cost, cuntrollu flexible, etc. Comparatu cù i metudi di pulizia tradiziunali, a tecnulugia di pulizia laser occupa un vantaghju assolutu.

1658211828033

macchina di pulizia laser

Knoppo laser hè una cumpagnia di laser chì hà u scopu di diventà un fornitore avanzatu di macchine laser per a fabricazione di precisione.In u campu di a pulizia laser, pò furnisce 100w ~ 1000W pulsatimacchina di pulizia laserè 1000w ~ 3000w macchina di pulizia laser cuntinuu cun forte capacità di pulizia, struttura compacta raffreddata à l'aria, è portabilità faciule;alta efficienza di pulizia, senza danni à u sustrato.A macchina di pulizia laser Knoppo pò esse usata per a rimozione di pittura di a superficia metallica, a rimozione di ruggine, a pulizia di muffa di precisione, a prutezzione di e reliquie culturali, l'utensili high-end, u mantenimentu di piste, etc. Hè largamente utilizatu in l'industria è risponde à i bisogni di pulizia di diversi sustrati. .

In u futuru, cù a crescente dumanda di pulizia laser, esigenze più altu serà ancu postu nantu à u prucessu di tecnulugia di pulizia laser.Laser Knoppo hà da cuntinuà à fà sforzi in u campu di pulizia laser.Per mezu di l'innuvazione indipendente, aghjurnà è iterarà i prudutti, è cuntinueghja à aghjurnà per furnisce i clienti più opzioni di pulizia.

macchina di pulizia laser

 


Tempu di post: Jul-19-2022