FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

KF6015 4KW Fibra Laser Cutting Machine Esportatu

A macchina di taglio laser KNOPPO KF6015 4000W Fibra hè stata caricata è spedita cù successu in Russia.

KF6015Macchina di taglio laser in fibra 4000Wpò taglià max 22mm d'acciaio di carbone è 12mm d'acciaio inossidabile, pò ancu taglià l'acciaio dolce, l'acciaio in lega, l'acciaio galvanizatu, l'acciaio di silicone, l'acciaio per primavera, a foglia di titaniu, a lama galvanizzata, a lama di ferru, a lamina d'inox, l'aluminiu, u ramu, l'ottone è altre lamie metalliche. .Ampiamente utilizatu per l'industria di parti di macchinari, elettricità, armadiu elettricu, utensili da cucina, pannellu di ascensore, strumenti di hardware, recinzione metallica, lettere di segni publicitari, lampade di illuminazione, artigianato di metalli, decorazione, gioielli, strumenti medichi, parti di l'automobile, gioielli metallichi è altri tagli di metalli. campi.

6015 4000w 1

A maiò parte di pezzi di ricambio di Knoppomacchina di taglio laser in fibrahè di marca famosa, bona cunfigurazione:

* Ventilatore d'estrazione sottu à a tavola.

* A precisione di posizionamentu è riposizionamentu hè di 0,02 mm.

* Fonte laser in 1KW, 1.5KW, 2KW, 3KW, 4KW, 6KW - Durata di vita 100.000 ore.

* Testa laser Precision Switzerland Raytools, marca NO.1 in u mondu.

* Sistema di guida di guida à viti à sfera da Taiwan.

* Driver di servomotore giapponese YASKAWA.

* Binari di guida Taiwan Hiwin.

* Shimpo Reducer giapponese.

* Valvula di gas SMC giapponese.

* Software CypCut chì include capacità di nidificazione - produttività stabile è efficiente.

* Chiller d'acqua è sistema di estrazione inclusi.

6015 4000w

Tutte e macchine hè 3 anni di garanzia, è cù u sistema di cuntrollu wireless remoto WIFI, sè vo avete qualchì quistione per a nostra macchina, u nostru ingegnere pò cunnette cù a vostra macchina in Cina è risolve i vostri prublemi immediatamente.Mantenimentu gratuitu in tuttu u tempu di serviziu.Se i pezzi di ricambio sò rotti, u mantenimentu o a sostituzione di pezzi novi sò gratuiti.

Serviziu in linea 24 ore, supportu 16 lingue: inglese, francese, tedescu, spagnolu, arabu, russu, persicu, indonesianu, portoghese, giapponese, coreanu, tailandese, turcu, talianu, vietnamita è cinese tradiziunale.L'ingegnere hè ancu dispunibule in oltremare.

Knoppo Laser hè stata custruita in u 2004, hè unu di i principali produttori mundiali di soluzioni laser industriali d'alta tecnulugia, dedicatu à furnisce soluzioni d'equipaggiu laser intelligenti è permette à i nostri clienti in diverse rami in u mondu di diventà più efficienti è competitivi.

Cuntattateci, manderemu una suluzione di dettagliu è una citazione per voi.

1614586563(1)


Tempu di pubblicazione: 01-06-2021