FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

KF3015T Tagliatore Laser di Fibra di Metallu è Tubu Esportatu

KNOPPO KF3015TTagliatore Laser di Fibra di Metalli è Tubihè esportatu cù successu.A macchina di taglio laser in fibra duale KF-T pò tagliate lamiere è tubi di metallo, l'area di taglio di foglia hè 3000 * 1500mm, 6000 * 1500mm è altra opzione, a lunghezza di taglio di u tubu hè 3m o 6m.E a maiò parte di i pezzi di ricambio sò di marca famosa, testa laser Swizerland Raytools, servomotore di Japan Fuji, valvola di gas SMC Giappone, riduttore di Japan Shimpo è ferrovia di Taiwan, ecc, bona qualità è 3 anni di garanzia.

微信图片_20210910134835

Macchina di taglio laser in fibrahè pupulare avà, perchè u taglio laser hà u vantaghju sopra u taglio tradiziunale

1. alta precisione: precisione di focu di 0,05 mm, precisione di focu ripetuta di 0,02 mm
2. slit strettu: u fasciu laser hè focu in un picculu locu, cusì chì u focu per ottene una densità di putenza alta, u materiale si riscalda rapidamente à u gradu di gasificazione, l'evaporazione per furmà un pirtusu.Quandu u fasciu si move linearmente in quantu à u materiale, i buchi cuntinueghjanu à furmà slitte di larghezza stretta.A larghezza di taglio hè generalmente 0,10 〜0,20 mm.
3 .cutting superficia liscia: superficia taglio senza burr, rugosità superficia incisione giniralmenti cuntrullati in Ra12.5.
4 .bona qualità di taglio: taglio senza cuntattu, trimming pocu affettatu da u calore, u basi senza deformazione termica di u workpiece, evitari cumplitamenti a furmazione di u materiale quandu u taglio bordu rossu, kerf giniralmenti ùn bisognu di trasfurmazioni secundariu.
5 .ùn dannu micca a pezza di travagliu: a testa di taglio laser ùn serà micca in cuntattu cù a superficia di u materiale per assicurà chì ùn graffia micca a pezza.

Cuntrastu cù altri vantaghji di taglio
1, taglio di filu: alta precisione, difficultà di piercing, velocità di taglio lenta.L'investimentu in l'equipaggiu ùn hè micca grande.Un dispusitivu da decine di millaie à decine di milla o più
2, taglio laser: alta precisione, vitezza cù un grande impattu nantu à u spessore di u bordu, generalmente menu di 10 m/min.Piastra grossa ùn pò tagliate (in generale 25MM sottu), l'equipaggiu in grande.Adatta per u processu d'altu voluminu
3, taglio d'acqua: a precisione hè abbastanza alta, a velocità hè abbastanza lenta.Ùn hè micca adattatu per a pruduzzione in massa è a trasfurmazioni.L'investimentu in l'equipaggiu hè relativamente grande.
4, taglio di plasma: alta precisione (a verticalità di u produttu ùn hè micca alta), veloce, consumabili veloce.Adatta per u processu d'altu voluminu.Equipamentu in generale.
5, taglio di fiamma (ossigenu): precisione (deformazione termica grande), lenta, ma pò tagliate assai tagli à u stessu tempu, adattatu per u processu di altu voluminu.L'equipaggiu in picculi costi operativi più economici.
6, Punch: menu varietà di prudutti più difficili, vantaghji menu evidenti di grande quantità di prudutti.Taglio di tavola grossa hè difficiule.Ingressu di costu in generale.
7, tosatrice: taglio curvatu micca, tagliu drittu OK, piastra spessa hà difficultà.

图片1 - 副本

 


Tempu di Postu: Settembre 10-2021