FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Cumu fà una incisione profonda nantu à u metallu?

Cumu fà una incisione profonda nantu à u metallu?

Certi clienti bisognu di fà incisione prufonda nantu à parti metalliche damacchina di marcatura laser in fibra.cume rota di vittura, seghe, arnesi è pezzi di ricambio, ecc.

Se vulete fà incisione profonda, prima, avete bisognu di sceglie almenu 50w è cù una piccula lente di marcatura (70 * 70mm o 100 * 100mm area di travagliu).Perchè cù a stessa putenza, a più grande zona di travagliu, u più longu di u focu, allora u più debule di fasciu laser quandu travaglia nantu à a superficia metallica.

Eccu alcuni passu per a paràmetri di prametri,

Prima oepn software Ezcad, inserisci u testu, mettelu in u centru, poi fate u riempimentu.Perchè avemu bisognu di fà incisione profonda, cusìriempimentu pudemu stabilisce 0.03mmo ancu più chjucu.Puderemu pudemu stabilisce90%, vitezza à 500 mm/s.

Se tenete solu stu paràmetru, dopu avè marcatu parechje volte, truverete chì ùn pò micca andà più in fondu perchè a superficia di metallu brusgiata allora i polveri metalliche si riuniscenu è si fermanu in u locu di marcatura.Quelli slags impediscenu di andà più in fondu.

U megliu modu hè di stabilisce un altru paràmetru è usendu laser per pulizziari a superficia, dopu marcatu di novu.A pulizia ùn hà micca bisognu di una putenza alta.Paràmetri chì pudemu stabilisce riempimentu 0.08mm o più, putenza 50%, velocità 1000mm / s.Allora mette 2 TEXT inseme in u centru.Sceglie tuttu u cuntenutu prima di marcà.

Diversi culori significa diversi paràmetri.

Macchina per marcatura laser in fibra metallica KML-FT1 macchina di marcatura laser in fibra 5


Tempu di pubblicazione: 20-10-2021