FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Cumu migliurà l'efficienza di taglio di a macchina di taglio laser?

Macchina di taglio laser in fibrahà e caratteristiche di alta efficienza, alta precisione è bassa contaminazione.In cunfrontu cù a macchina di taglio tradiziunale, a macchina di taglio laser pò taglià metalli è altri materiali più precisamente è rapidamente, cusì cumu mantene l'efficienza di taglio?Oghje, Knoppo Laser sparte qualchì puntu.

1. Pianificazione di rotta grafica di taglio

Quandu u taglio laser, prima deve vede i disegni, pianificà a strada di taglio, pianificà u megliu percorsu di taglio, è evite u tagliu ripetutu è e linee ripetitive.

2. paràmetri di taglio laser machine

L'impostazione di i paràmetri di a macchina di taglio laser hè unu di i fatturi impurtanti chì afectanu a velocità di taglio.Se i paràmetri ùn sò micca adattati bè, a velocità di taglio serà affettata.Per fà a macchina ghjucà a megliu energia cinetica, hè necessariu di rimpiazzà i diversi gasi sicondu i diversi materiali è aghjustà i paràmetri currispondenti.

3. Ambiente di travagliu

Sè a temperatura di l'ambiente di travagliu di umacchina di taglio laser in fibrahè supiriuri a 30 gradi, o più bassu chè 18 gradi, è ci hè assai di polvara è l 'ambienti hè umitu, si vi facirmenti purtari à un aumentu di u tassu fallimentu è ancu gravi danni à a macchina.Un bon ambiente di attellu pò migliurà l'efficienza di taglio di l'equipaggiu.

4. Mantenimentu puntuale

Macchina di taglio laser in fibradeve esse debugged è mantinutu dopu un periodu di usu.Siccomu a macchina di taglio laser hà assai accessori è parechji pezzi di usu, a sostituzione puntuale è u mantenimentu migliurà assai l'efficienza di taglio è riduce in modu efficace a rata di fallimentu di l'equipaggiu.


Tempu di post: 16-jun-2022