FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Cumu sceglie u più adattatu per i vostri fabricatori di macchine di taglio laser

Cumu sceglie u più adattatu per i vostri produttori di macchine di taglio laser01

A macchina di taglio laser in u mondu hè intrutu in una tappa di sviluppu rapidu, chì implica tutti i stori di a vita in a trasfurmazioni di lamiera ancu in a selezzione di massa di macchina di taglio laser per aumentà l'efficienza di a produzzione di a cumpagnia è a macchina di taglio laser, ancu s'ellu hà maturatu assai, ma paragunatu à i veìculi mutore è l'apparecchi di casa è altri beni di u cunsumu hà sempre assai di cuntinuà à maturà è locu perfettu, sta volta à lucidare l'ochji sceglite i pruduttori di taglio laser propiu più adattati.

1. Brand di pezzi di ricambiu: machine à taglio laser Knoppo aduprà Switzerland Raytools testa laser, Japan Fuji o servo motor, Japan Shimpo reducer è Japan SMC valve gas etc, più spare parts hè da famosa marca, bona qualità è longa vita.

2. U prezzu: l'attenzione, è micca calà u prezzu u megliu, soprattuttu in u mercatu Chinese, u prezzu hè troppu bassu, i pruduttori ùn pò esse dettu di avè un prublema per certu, ma deve lucidare l'ochji, certi Manufacturers à a spesa. di u dispusitivu stessu per via di a cunfigurazione, è u serviziu dopu à a vendita, a pressione di u prezzu per fà solu un martellu chì compra è vende puntu per attruisce i clienti pò i clienti duverà risurrezzione à l'esca, di sicuru u prezzu hè troppu altu, ùn pudemu micca. accettà, dopu à tutti i clienti d'investimentu per cumprà l'equipaggiu, assicuratevi di gastru soldi nantu à a pala.

3. U serviziu dopu à a vendita: u serviziu dopu a vendita di l'equipaggiu di taglio laser hè assai impurtante!I clienti anu da cunsiderà stu aspettu, u serviziu di u cliente di u laser di China Knoppo hè assai perfettu, l'assicuranza di qualità è e macchine di a cumpagnia di serviziu di serviziu di u cliente sò assai pensate.A nostra macchina hè 3 anni di garanzia, ancu cù u sistema di cuntrollu WIFI Wireless, se a vostra macchina hà qualchì prublema, u nostru ingegnere pò cunnette cù a vostra macchina immediatamente è risolve stu prublema.È l'ingegnere sò ancu dispunibili in diversi paesi.

Cumu sceglie u più adattatu per i vostri fabricatori di macchine di taglio laser

Tempu di Postu: 04-Jan-2021