FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Macchina di marcatura laser di fibra

Macchina di marcatura laser in fibrahè cumpostu da fonte laser in fibra, galvanometru di scansione, bordu di cuntrollu, lente è equipaggiu di marcatura ausiliaria di armadiu.

Fibra cum'è guadagnu mediu cù u laser di fibra, migliurà a rata di cunversione fotoelettrica unica è a luce, a cavità risonante di a fonte laser aumenta a stabilità di a propagazione di u fasciu in a fibra ottica, è ùn hà micca bisognu di un sistema di raffreddamentu d'acqua.

U specchiu vibrating scanning adopra macchina elettricu high-vitezza, chì hà i vantaghji di cortu tempu di risposta, alta precisione, alta vitezza, etc., è si pò ièssiri usatu secondu à i bisogni di utilizatori.

A carta di cuntrollu hè u sistema di cuntrollu di l'equipaggiu tutale, utilizendu un circuitu integratu elevatu, cù u software di marcatura per cumplettà una varietà di esigenze di marcatura.Pò esse marcatu nantu à u pianu, a marcatura di a superficia di l'ughjettu circulari, a marcatura di volu in linea, a marcatura rotativa, etc.

U gruppu di trè lenti fucalizza u fasciu laser nantu à un pianu.

KML-FT Metal Fiber Laser Marking Machine.01

Knoppomacchina di marcatura laser in fibraadopta galvanometru scanning laser fibra è avanzata.U so equipamentu hè stabile, alta precisione, longa vita di travagliu.stabilità di putenza laser, senza deriva termica.In l'industria di trasfurmazioni laser, hè una bona macchina di marcatura laser, per furnisce una garanzia affidabile per l'applicazione di l'industria laser.

A macchina di marcatura laser in fibra pò aduprà u reattivu di marcatura, marcà u metale più nudu.Laser marking pò ièssiri usatu direttamente à l 'aluminium anodized, a pruduzzione di imagine altu cuntrastu, chì hè u tag numeru seriale, carte d'identificazione è codice à barre bidimensionale di a scelta ideale.A marcatura laser di metallu pò furnisce un altu gradu di durabilità, è ùn deve micca sacrificà l'integrità di u materiale.Materiali dispunibili: metallu di rivestimentu, ottone, cobalt, ramu, ferru, nichel, cera di stagno, acciaio inox, acciaio, titaniu, tungstenu, etc.

macchina di marcatura laser in fibra 5


Tempu di post: 17-aug-2021