FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Taglio Laser Fibra VS Taglio Plasma

Taglio Laser Fibra VS Taglio Plasma

U laser KNOPPO hà avutu 17 anni di sperienza per a macchina di taglio di metalli CNC, a maiò parte di i clienti di taglio di plasma cumincianu à sceglie.macchina di taglio laser in fibraavà.A macchina laser in fibra Knoppo aiuta i clienti à ottene sempre più ordini per via di una bona superficia di taglio è precisione.

Cum'è l'analisi di u cunsumu di l'industria siderurgica di a Cina, l'industria di l'appiecazione principale di l'azzaru sò a custruzzione, a machina, l'automobile, l'energia, seguita da a custruzzione navale è l'apparecchi di casa.A maiò parte di i fogli utilizati in queste industrii sò platti medie è grossi.U taglio di plasma hè spessu usatu in a trasfurmazioni tradiziunali di platti mediu è grossu.

Tuttavia, ci sò qualchi prublemi.Per esempiu, u plasma ùn pò micca tagliate picculi buchi, scarsa precisione dimensionale, grande influenza termale, ùn pò micca tagliate picculi pezzi, fenditura larga, materiale di rifiuti è contaminazione, etc.

Taglio laser in fibrapò cumpensà i svantaghji di u taglio di plasma, in particulare u sviluppu di u taglio laser di fibra d'alta putenza, chì risolve a limitazione di u taglio di piastra grossa in l'ultimi anni, è hè favuritu da più è più utilizatori di trasfurmazioni di lamiera.

Attualmente, parechje industrii cum'è l'industria pisanti discutanu è sperimentanu per rimpiazzà a macchina di taglio di plasma cù una macchina di taglio laser in fibra.In cunfrontu cù u taglio di plasma, i laser in fibra anu parechji vantaghji, cumprese: alta efficienza, megliu effettu di taglio è benefiziu ecunomicu.

Perchè u fasciu laser di fibra pò esse focalizatu in un locu assai chjucu, a fessura laser hè più chjuca per u pianu di a stessa dimensione, a fessura di taglio di plasma hè più grande.In cunfrontu cù u taglio di plasma, u taglio laser di fibra pò salvà 6-9% di i materiali.

Cunfrontu di costu di taglio d'acciaio
20 mm 25 mm 30 mm 40 mm
300 A plasma 0,6 USD/M 0,75 USD/M 0,89 USD/M 1,08 USD/M
20000WLaser à fibre 0,16 USD/M 0,2 USD/M 0,24 USD/M 0,32 USD/M
Risparmio di materiale 0,49 USD/M 0,53 USD/M 0,65 USD/M 0,88 USD/M
Nota: L'acciaio di carbone Q235 hè calculatu à 687,5 USD/t, densità di materiale: 7,85 g/cm^3, spessore:≥20mm, fessura per taglio al plasma: 5-6mm, fessura per taglio laser in fibra: 1.5mm

In quantu à a precisione di taglio, u plasma hè in 1 mm, è u laser in fibra pò esse in 0,2 mm.U principiu di taglio di a macchina di taglio di plasma hè di utilizà u calore di l'arcu di plasma d'alta temperatura per fonde u metale à u tagliu di a pezza di travagliu, ma a superficia di taglio hè ruvida è di poca precisione.

U taglio laser di fibra ùn hà micca cuntattu cù a superficia di u travagliu, cù picculi fenditure, alta precisione, facce fine liscia, senza brusture, chì ponu risponde à i requisiti d'alta precisione di l'aerospaziale, l'equipaggiu di energia, l'equipaggiu di petroliu, a fabricazione di l'automobile, è più industrie.

1614586563(1)

taglio laser in fibra

U tagliu laser in fibra hè flessibile, è pò tagliate qualsiasi grafica cumplessa, tagliate tubi, tagliate anguli, tagliate canali.Inoltre, u tagliu laser in fibra hè un tagliu senza cuntattu, assicuratevi chì i pezzi di travagliu ùn sò micca graffiati, u tagliu di tagliu hè menu affettatu da u calore, senza deformazione termica, è tuttu u prucessu hè amichevule à l'ambiente.

U tagliu di plasma causarà danni grossi o chjuchi à i pezzi di travagliu.Se ci hè un prublema cù l'ugello di taglio durante u prucessu di taglio, pruvucarà difetti evidenti à a piastra, è u fumu è a polvera contaminanu l'ambiente.

20201120091458859 Mandrinu elettricu automaticu

Taglio laser in fibra di taglio Plamsa


Tempu di Postu: Aug-06-2021