FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Caratteristiche di a tagliatrice di tubi laser in fibra KNOPPO

KT6 Tube macchina di taglio laser in fibracuncepitu per u tagliu di tubu prufessiunale, sustene a produzzione di tubu è prufilu di forma diversa.Funziona cù u software Tubepro in modu perfettu per realizà l'impostazione di a tecnica, a generazione avanzata di u percorsu di l'utensili è l'annidamentu per esigenze di produzzione standard è speciali.Allora chì hè e caratteristiche di a nostra macchina di taglio laser in fibra di tubu?

WPS图片-修改尺寸

1. Auto Find Tube Center in Production

A macchina di taglio laser in fibra di tubu KT6 pò localizà è cumpensà a deviazione di u tubu da u centru di rotazione di u mandrinu in produzzione per guarantisce una alta precisione di taglio.

2.Workpiece è Floating Coordinates

U modu di pezza adopra u puntu zero di una pusizione fissa utilizata in a produzzione di tubi processati, per esempiu, perforazione di buchi nantu à u tubu tagliatu.U modu flottante piglia u puntu zero induve si trova è permette à l'utilizatori di inizià a produzzione liberamente.

3.3D Tube Delivering

Un mandrinu in muvimentu è un mandrinu fissu trà sò capaci di furnisce un tubu in produzzione per rializà zero rifiuti di coda è salvà più materiale per u cliente.

4.Tube Holder

U tubu longu si curvarà per gravità, chì richiede supporti chì sustenenu sottu.A macchina di taglio laser in fibra KT6 pò cuntrullà i titulari su o giù in cunfurmità cù a pusizione di mandrinu, sustene ancu a funzione di alarme per a sicurità.A funzione Holder pò ancu esse aduprata per u scopu di scaricamentu di pezzi.

Tecnica 5.Corner

Tagliatore laser in fibra di tubu KT6tecnica cuncepita per affruntà e difficultà in u tagliu d'angulu.A cunfigurazione curretta di a tecnica di u cantonu cumpresa a pressione di gasu, a putenza di punta di laser è u ciculu di duty vi migliurà è perfetta l'efficienza è a qualità di a produzzione d'angolo.

6.Active Control à Corner Cutting

L'altezza di l'assi Z seguita spessu inestable à a pusizione di l'angulu è dannu a qualità di l'angle.KT6 adopra una strategia di aspettu avanti per cuntrullà a testa laser in su è in giù in a rotazione d'angle calculendu a strada di elevazione via un file di tubu in anticipu.

7.Quick Frog-Leap

A macchina di taglio laser in fibra di tubu KT6 ottimizzerà u percorsu di elevazione di a testa laser è mantene i movimenti di l'assi XYW mentre a testa laser viaghja à u prossimu percorsu d'utensili per ottene una produzzione d'alta efficienza.

8.Free Form Tube & Pruduzzione Profile

In più di u tubu standard cum'è u tubu quadru è tondo, KT6 sustene ancu i profili è a forma liberaproduzione di tubi di canali U/L/H/T, Obround, ovali e poligoni, ecc.

H25ab467ce2744c9db75b2bb48fc324a30


Tempu di pubblicazione: 13-10-2021