FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Quandu tagliate fogli grossi, eseguisce u laser di fibra ancu megliu cà u taglio di plasma

Alta putenzamacchina di taglio laser in fibrahè intrutu in una tappa di sviluppu rapidu, u laser di fibra 4kw pò tagliate bè l'acciaio di 20mm, u laser di fibra di 20kw pò taglia l'acciaio di 50mm.Quandu si taglianu fogli spessi, eseguite una macchina di taglio laser in fibra d'alta putenza ancu megliu cà u taglio di plasma, hè assai populari ancu se u prezzu hè più altu ch'è a macchina di taglio di plasma, allora paragunate cù a macchina di taglio di plasma, chì sò i vantaghji di a macchina di taglio laser in fibra d'alta putenza?

1. BETTER CUTTING QUALITY

U laser hà un kerf più strettu, chì significheghja menu materiale hè persu.In più di questu, u taglio laser richiede menu manodopera è ancu micca un prucessu secundariu per a maiò parte di e parte.

2.HIGHER CUTTING PRECISION

Taglio laser, 0,14 mm;Taglio di plasma, 0,4 mm È à a croce verticale, u tagliu laser hà un angolo di bisellu più chjucu cà u tagliu di plasma.

macchina di taglio laser 3 fibra 2

 

3. BASSI CUTTING COSTS

Eliminazione di a finitura secundaria, cù una superficia di taglio più liscia, menu scorie è una deformazione più chjuca.

4. VELOCITA DI CUTTING PIÙ RAPIDA

A velocità di taglio laser pò ghjunghje sin'à trè volte più veloce di u taglio di plasma.

5. TRATTamentu AMBIENTALE

Macchina di taglio laser in fibrahè più pulita è più amichevule per l'ambiente cà u tagliu di plasma fumoso è rumoroso.

1 taglio di pipa

1 macchina di taglio laser in fibra 1

A macchina di taglio laser in fibra di alta putenza KNOPPO usa boni pezzi di ricambio da una marca famosa, cum'è Switzerland Raytools System, sistema di cuntrollu FSCUT2000S, German Rexroth Motor Driver, Germany Rexroth Guideway, Germany Atlanta High Precision Rack And Japan SMC Electric Proportional Valve etc, Good quality. è 3 anni di garanzia.

Per più dettagli, per piacè cuntattateci per E-mail o Whatsapp, vi manderemu una citazione dettagliata è specificazione per voi.

 


Tempu di post: 23-ghjugnu-2021