FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Prublemi cumuni è suluzione di a saldatura laser manuale!

1. Slag splash

In u prucessu disaldatura laser, u materiale fusu splashes in ogni locu è aderisce à a superficia di u materiale, pruvucannu particeddi di metalli chì appariscenu nantu à a superficia è affettendu l'aspettu di u pruduttu.

Motivu : U splash pò esse causatu da troppu putenza è troppu rapidu di fusione, o perchè a superficia di u materiale ùn hè micca pulita, o u gasu hè troppu forte.

Soluzione: 1. Aghjustate u putere in modu adattatu;2. Mantene pulita per a superficia materiale;3. Down the pressure gas.

2 .A cucitura di saldatura hè troppu larga

Durante a saldatura, si trova chì a corda di saldatura hè significativamente più altu ch'è u livellu cunvinziunali, risultatu in a cucitura di saldatura allargata è pare assai antiestetica.

Motivu: A velocità di alimentazione di filu hè troppu veloce, o a velocità di saldatura hè troppu lenta.

Soluzione: 1. Reduce a velocità di alimentazione di filu in u sistema di cuntrollu;2. Aumentà a vitezza di saldatura.

3. Offset di saldatura

Durante a saldatura, ùn hè micca solidificatu à a fine, è u posizionamentu ùn hè micca precisu, chì porta à fallimentu di a saldatura.

Motivu: u posizionamentu ùn hè micca precisu durante a saldatura;a pusizione di l'alimentazione di filu è l'irradiazione laser hè inconsistente.

Soluzione: 1. Adjust the laser offset and swing angle on system;2. Verificate s'ellu ci hè ogni deviazione in a cunnessione trà i fili è a testa laser.

4. U culore di saldatura hè troppu scuru

Quandu salda l'acciaio inossidabile, l'alia d'aluminiu è altri materiali, u culore di a superficia di saldatura hè troppu scuru, chì pruvucarà un forte cuntrastu trà a superficia di saldatura è a superficia di pezzi, chì affetterà assai l'apparenza.

Motivu: U putere laser hè troppu picculu, risultatu in una combustione insufficiente, o a vitezza di saldatura hè troppu veloce.

Soluzione: 1. Aghjustate u putere laser;2. Aghjustate a vitezza di saldatura.

5. Forma irregulare di saldatura d'angulu

Quandu si saldanu i cantoni interni è esterni, a vitezza o a postura ùn hè micca aghjustata in i cantoni, chì facilmente portanu à a saldatura irregolare in i cantoni, chì ùn solu ùn affetta a forza di saldatura, ma ancu a bellezza di a saldatura.

Motivu: A postura di saldatura hè inconveniente.

Soluzione: Aghjustate l'offset di u focu in u sistema di cuntrollu di laser, cusì a testa laser manuale pò salda pezzi nantu à u latu.

6. Depressione di saldatura

A depressione à l'articulazione saldata hà da risultatu in forza di saldatura insufficiente è prudutti micca qualificati.

Motivu: U putere laser hè troppu, o u focu laser hè stallatu in modu incorrecte, chì face chì a prufundità di fusione hè troppu prufonda è u materiale per esse funnu eccessivamente, chì à u turnu provoca a saldatura per affundà.

Soluzione: 1. Aghjustate u putere laser;2. Aghjustate u focu laser.

7. U grossu di a saldatura hè irregulare

A saldatura hè qualchì volta troppu grande, qualchì volta troppu chjucu, o qualchì volta normale.

Ragione: L'alimentazione laser o filu hè irregulare.

Soluzione: Verificate a stabilità di u laser è l'alimentatore di filu, cumprese a tensione di alimentazione, u sistema di rinfrescante, u sistema di cuntrollu, u filu di terra, etc.

8 .Undercut
Undercut si riferisce à a cumminazzioni povira di a saldatura è di u materiale, è l'occurrence di grooves è altre cundizioni, affettendu cusì a qualità di saldatura.Ragione: A vitezza di saldatura hè troppu veloce, perchè a prufundità fusa ùn hè micca distribuita uniformemente in i dui lati di u materiale, o u gap materiale hè grande è u materiale di riempimentu hè insufficient.Solution: 1. Adjust lu putiri laser è vitezza secondu a forza di u materiale è a taglia di u gap saldatura;2. Eseguite riempimentu o riparà second-travagliu in u stadiu dopu.

微信图片_20220907113813

 


Tempu di Postu: Sep-07-2022