FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

CNC Plamsa Pipe Cutting Machine in l'industria di a struttura in acciaio

CNC Plamsa Pipe Cutting Machinesò largamente usati in l'industria di a struttura d'acciaio.Ognunu sapi chì ci sò assai fori di linea intersecante è esigenze di trasfurmazioni di fine di linea intersecanti in l'industria di a struttura d'acciaio.A tagliatrice automatica di tubi di plasma CNC di Knoppo hè aduprata principalmente per fasciu H, fasciu i, fasciu U, tubu tondo, tubu quadratu, acciau d'angolo, canali, ecc. .

asda (2)

Macchina bisellatrice CNC per tagliare tubiper a trasfurmazioni di tubi d'acciaio ùn hè micca bisognu di prugrammazione manuale.Hè solu bisognu di inserisce u diametru esternu di a pipa, u grossu di a pipa, l'angolo di bisellu è altri paràmetri.Allora a macchina pò calculà in autumàticu è tagliate l'estremità di a linea intersecante currispundenti è e linee intersecanti.A funzione di nidificazione automatica di e parti di pipa pò taglià una materia prima di pipa d'acciaio intera in più tubi d'acciaio à u stessu tempu, senza intervenzione manuale in u mità, è a scaricazione automatica di l'urdinatore realiza l'usu di materie prime, chì vi risparmia u costu di materie prime. è riduce assai u tempu di taglio è migliurà l'efficienza di Cutting.

x

I vantaghji diCappettatrice per taglio al plasma con profilo a fascio H.
1. 1-2 persone pò compie u funziunamentu, ghjustu carica è livellu, upirari lu computer di cuntrollu industriale, è ripiglià è urganizà u workpieces cut.
2. cnc pipe profile machine à taglio adopta Japanese Panasonic servo motor à cuntrullà u funziunamentu à assicurà a precisione operazione taglio.
3. Rotazione automatica, alimentazione, chucking è taglio, risparmià tempu è costu.
4. A macchina di taglio di fasciu CNC H usa direttamente CAD per fà i grafici di taglio, genera direttamente u codice di taglio, ùn hà micca bisognu di marcatura manuale, è taglia direttamente u tipu d'esportazione.

5. Supportu Tekla, solidworks è software CAD.

Linea di fabricazione di fasciu H Macchina automatica di robot di taglio di fasciu H1

 


Tempu di post: 18-aug-2021