FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Applicazione di Laser Ultraviolet in Processi Industriali

Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia, l'arrivu di l'era 5G, in particulare u rapidu sviluppu di l'industria 3C, l'aghjurnamenti rapidi di i prudutti, i requisiti più alti è più alti per a fabricazione di l'equipaggiu, velocità più veloce è più veloce, pesi più ligeri, prezzi accessibili è trasfurmazioni. campi Hè diventatu più è più largu, è à u stessu tempu diventa più cumplessu, purtendu à u sviluppu di miniaturizazione è precisione in a fabricazione di pezzi è cumpunenti.

Attualmente, u domesticulaser UVu mercatu hè in una tappa di sviluppu rapidu.U paese attribuisce una grande impurtanza à u sviluppu di laser.Dopu à a strategia di sviluppu di "Made in China in 2025, One Belt One Road", l'industria di u laser hà sviluppatu rapidamente, è u paese hà successivamente introduttu pulitiche favurevuli di sustegnu.A probabilità di localizazione in u mercatu di laser crescerà più.

微信图片_20220111121754

Campu d'applicazione

Laser ultravioletavè i vantaghji chì altri laser ùn anu micca.Puderanu limità u stress termicu, riduce u dannu à a pezza durante u processu, è mantene l'integrità di a pezza.Attualmente, i laser ultravioletti sò usati in i campi di trasfurmazioni di l'impresa, soprattuttu in quattru spazii, l'artisgiani di vetru, l'artisgiani di ceramica, l'artisgiani di plastica è l'artisgiani di taglio.

Artigianatu di vetru

A marcatura di vetru pò esse appiicata à l'imballaggio di buttigli di vetru in diverse industrii, cum'è buttigli di vinu, buttigli di condimentu, buttigli di bevande, etc. Pò esse ancu usatu in a fabricazione di rigali artigianali di vetru, marcatura di cristalli, etc.

taglio laser

L'equipaggiu laser ultraviolettu pò esse usatu in parechje aree di pruduzzione di pannelli flessibili, cumprese taglio di profili FPC, taglio di contorni, perforazione, finestra di apertura di film di coperta, scopre è tagliate di pannelli morbidi è duri, tagliu di casu di telefuninu, taglio di forma di PCB è assai altri.

Marcatura plastica

Applicazione: A maiò parte di i plastichi generali è certi plastichi di l'ingegneria, cum'è PP, PE, PBT, PET, PA, ABS, POM, PS, PC, PUS, EVA, etc., ponu ancu esse aduprati per alleati plastichi cum'è PC / ABS è altri materiali, A grafia marcata da laser hè chjara è luminosa, è ponu marcà grafia nera è bianca.

Scultura in ceramica

Scopu di l'applicazione: ceramica da tavola, ceramica di vasi, materiale di costruzione, sanitarie in ceramica, ceramica per set da tè, etc., marcatura in ceramica laser UV, valore di piccu altu, effettu termale chjucu, hà vantaghji naturali per prudutti di ceramica fragili simili, cum'è incisione, incisione. , U tagliu ùn hè micca faciule di dannu U dispusitivu è u prucessu sò precisi, riducendu u perdu di risorse.

1623135174118361

Nta l'ultimi anni, a tendenza di u mercatu di u laser UV di u mo paese hà dimustratu una tendenza cuntinuu ascendante, chì riflette a tendenza di l'applicazione è u sviluppu di i laser UV domestici da u latu.Gerai Laser hè un fabricatore chì si concentra in l'integrazione di l'accessori laser.Sicondu i feedback da u mercatu è l'utilizatori, u mercatu di laser UV si move versu una putenza più altu, picosecondi di impulsu più brevi, è tassi di ripetizione più altu in femtosecondi.


Tempu di Postu: 11-Jan-2022