FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Macchina laser portatile all-in-one

Taglio laser, saldatura, pulizia hè una parte impurtante di prucessu laser.Cù u rapidu sviluppu di a tecnulugia di l'applicazione laser in l'ultimi anni, a saldatrice portatile, a macchina di taglio portatile è a macchina di pulizia portatile sò ancu stati prumuvuti è appiicati per via di a so portabilità è flessibilità, è sò assai populari in i so rispettivi mercati.

Da un puntu di vista principiu, s'ellu hè una macchina di saldatura a manu laser, o macchina di taglio a manu o una macchina di pulizia a manu, tutti hannu un altu gradu di sumiglia.KNOPPO KW-Mmacchina laser a manuintegra pulizia, saldatura e taglio.Pur mantenendu a portabilità è a flessibilità originale, hà funzioni più putenti è applicazioni più ricche.

1. Trè usatu in una macchina

In basa di a saldatura manuale originale, duie funzioni di taglio laser è pulizia laser sò state aghjunte per creà una applicazione di trasfurmazione laser più putente è risponde à l'operazioni di trasfurmazioni di a maiò parte di i bisogni di u travagliu.

1648204999(1)

 

2. Tipu cumminatu, Picculu è Semplice.

Macchina laser portatile KW-M, u mudellu hè chjuca in u disignu, compactu in struttura, faciule da spustà, faciule d'operare, faciule d'implementazione, è flexible d'utilizà.

1325 CO2 1

3. Pulizia laser, ambiente amichevule

Bassu costu è bona cuntrollu.A funzione di pulizia laser di novu aghjustatu pò eliminà a ruggine, l'oliu è l'altri sustanzi attaccati à a superficia metallica.Hè flessibile in u funziunamentu, rializeghja a rimozione selettiva di i contaminanti, migliurà a pulizia, ùn hà micca contaminazione secundaria, è hè ecologicu.

maxresdefault

4. Trattamentu applicazione, cambià liberamente

Hè faciule cambià per diverse esigenze di travagliu, è u cambiamentu hè simplice è veloce, creendu applicazioni più abbundanti è migliurà l'efficienza di a produzzione.

Laser-Welding-Machine2

5. Doppiu effettu in unu, qualità supiriuri

Sia taglio laser, saldatura laser, o pulizia laser, a qualità di trasfurmazioni dimacchina laser portatile knoppohè eccellente, ùn hè micca bisognu di rielaborazione secundaria.

微信图片_20220325185412


Tempu di post: 25-mar-2022