FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Vantaghji di a saldatura laser in fibra portatile Knoppo

Ci sò parechji metudi per a saldatura di metalli, cum'è a saldatura tradiziunale à l'arcu d'argon, a saldatura elettrica è altre saldatura ordinaria.

In l'ultimi anni, u taglio laser è a saldatura laser sò intruti in u campu di a trasfurmazioni di metalli è a furmazione.L'alta efficienza è comodità disaldatrici laser manualisò evidenti, è u "effettu di iterazione di saldatura di metallu" hè prestu pruduciutu, chì pò quasi rimpiazzà a saldatura à arcu di argon, a saldatura elettrica è altri prucessi.Pò esse usatu in hardware di porte è finestre, artighjanali, illuminazione, publicità di metalli, hardware di cucina è bagnu, vasellame, apparecchi di cucina, machini agriculi è forestali, equipamentu medicale, equipamentu di fitness sportivu, machini di custruzzione è altre industrie.

1. Knoppo Laser furnisce una soluzione cumminata di taglio di metalli, curvatura di metalli è saldatura di metalli.Per esempiu ,macchina di saldatura laser in fibra , Piegatrice CNCè saldatura laser in fibra, chì pò aiutà i clienti à pruduce belli prudutti.

1 saldatura laser a fibra 1

2.The hand-held laser welder migliurà i difetti di saldatura cum'è undercut, penetrazione incompleta, pori densi è cracks chì si trovanu in u prucessu di saldatura tradiziunale.A cucitura saldata dopu a saldatura hè liscia è bella, chì riduce u prucessu di macinazione sussegwente è risparmia u tempu è u costu.E ci sò pocu consumabili, longa vita, è pò esse flessibule adattatu per diversi ambienti.

1).Basta à stabilisce i paràmetri è pudete inizià immediatamente.Dopu avè rimpiazzatu l'ugello, hè faciule fà saldatura piatta, angulu internu, angulu esternu, saldatura sovrapposta, etc.

2).U fasciu laser hè uniforme, d'alta qualità, cuntinuu è stabile, è uniformemente irradiatu.L'effettu di a saldatura hè u listessu, sì sì un principiante o una manu esperta.3. Ùn ci saranu micca prublemi cum'è pori, cordone di saldatura, penetrazione di saldatura è deformazione di u travagliu.

3).Per i materiali metallici, cum'è l'acciaio inossidabile, a lamina galvanizzata, u piattu friddu, etc., pò esse realizatu in fondu a saldatura rapida una volta, chì hè parechje volte più veloce di l'altri metudi di saldatura.

Saldatura laser 2

3.Saldatrice laser portatile Knoppohè un equipamentu innovativu chì rimpiazza a saldatura tradiziunale.Hà una veloce di saldatura veloce, chì hè circa 5-10 volte più veloce di a saldatura tradiziunale.L'equipaggiu hè faciule d'operare, è l'efficienza di saldatura hè alta.Una macchina pò salvà almenu 2 saldatori ogni annu, è u laser hà una longa vita di serviziu (più di 100 000 ore).Pò riduce assai i costi di l'equipaggiu è i costi di u travagliu.

4. Vantaghji di a saldatura laser di fibra Knoppo:

1).Semplice, faciule d'amparà, flessibile è cunvene.Aduttà una struttura integrata, l'operatore ùn hè micca esigenti, a furmazione simplice pò esse usata, operazione simplice, prestu prestu;saldatura multidimensionale, flessibile è cunvene;

2).Bassu costu di input è costu di mantenimentu.Saldatura laser a manu, senza bisognu di una fine tavola di saldatura, menu consumabili, bassi costi di implementazione è mantenimentu di l'equipaggiu, è rendimentu altu costu;

3).Salvà u travagliu.A saldatura laser manuale hè rapida, 5-10 volte più veloce di a saldatura tradiziunale, è una macchina pò salvà almenu 2 saldatori annu;a cucitura di saldatura dopu a saldatura hè liscia è bella, riducendu u prucessu di lucidatura sussegwenti, risparmià tempu è costu;

4).Bona qualità.U travagliu di saldatura laser ùn hà micca deformazione, senza cicatrice di saldatura, è a saldatura hè ferma;

5).Prutezzione di sicurità.Havi una funzione di prutezzione di salvezza di tippu di cuntattu per evità l'emissione di luce accidentale è assicura chì a luce pò esse saldata solu dopu u cuntattu cù u metale.Dotatu di vetri protettivi laser, chì deve esse purtatu quandu salda.Per assicurà a sicurità.

ad0c5393fd77422abf34b01095c3eeac

 

 


Tempu di Postu: Dec-15-2021