FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

Knoppo H Beam Plasma Cutting Machine esportatu in Turchia!

Knoppo T400Macchine da taglio CNC a fascio Hsò un bonu aiutu per i fabricatori di l'acciaio, micca solu per u tagliu di travi in ​​H o tubi in modu assai efficace, ma ancu per disegnu, bisellatura è assai di più.Giappone Fuji servomotore è driver, sistema di cuntrollu Shanghai Fangling è America Hypertherm plasma souce, bona qualità è 3 anni di garanzia, sta macchina hà aiutatu u cliente Knoppo à ottene un grande prughjettu, assai efficace.a nostra macchina di taglio di plasma di pipa hè stata esportata in Vietnam, USA, Austrilia, Europa, Russia è India etc.Recentemente, T400macchina di taglio di fasciu Hhè statu esportatu in Turchia cù successu.

macchina di taglio di plasma H fasciu

A macchina di taglio di fasciu T400 H hè una soluzione cumpleta per cuncepimentu, disegnu, taglio di plasma CNC è smussatura di sezione tonda, travi H, Tube, RHS, Angle & Channel, ecc. fabricatori.

1639017865(1)

Cù u tagliu di precisione Knoppo, pudete aduprà T400macchina di taglio di fasciu Hper una larga gamma di applicazioni in strutture è industrii induve a precisione hè essenziale, cum'è i buttreghi di fabricazione, l'ingegneria d'acciaio, rails è motorsport, è a custruzione.

struttura 4

Knoppo hè un fornitore di soluzioni di taglio CNC per u taglio di metalli, cum'è lamiere, tubi di metallo, RHS, etc., u diametru è a lunghezza di taglio ponu esse persunalizati.Bisellu pò esse opzione.

Mudellu T300 T400 RT400
Diametru massimu di taglio 400 mm 800 mm 1200 mm
 Lunghezza di tagliu 6 m / 12 m
 Numaru di Strumenta di Cutting 1 torcia da taglio a gas o 1 torcia da taglio al plasma
 Capacità Gas: 150 mm;Plasma: dipende
 Trasmissioni Servo Motor AC, cuntrollu di 6 assi
 Precisione di pusizioni 0,1 mm
 Tipu di alimentazione Sistema di Alimentazione Automatica cù Ferrovia
Scaricà Supporti Roller
Disegnu Tubemaster

Per più dettagli, cuntattate cun noi per e-mail o whatsapp.

max@knoppoauto.com


Tempu di Postu: Aug-05-2022