FABBRICA DI MACCHINE LASER

17 anni di esperienza di fabricazione

In u 2021, a dimensione di u mercatu globale di macchine laser industriali serà 21,3 miliardi USD, aumentu di 22%

Malgradu l'impattu cuntinuu di a pandemia di COVID-19, u mercatu globale di macchine laser industriali hà dimustratu una forte crescita l'annu passatu, secondu un novu rapportu da a ditta di ricerca di u mercatu Optech Consulting.

Basatu nantu à dati preliminari per i primi trè trimestri di u 2021, u mercatu globale di macchine laser industriali hà righjuntu un record record di $ 21,3 miliardi, un 22% da 2020. Hè abbastanza attraente chì u mercatu di fonte laser industriale hà ancu stabilitu un novu record. di 5,2 miliardi di dollari americani in l'annu passatu.

16510462452913

Sicondu Arnold Mayer, direttore generale di Optech Consultin, sta crescita hè principalmente guidata da e principali industrii finali di u processu di materiale laser, cumprese a microelettronica, l'automobilistica è a trasfurmazioni generale di lamiera."A dumanda di trasfurmazioni laser hè ancu aumentata, postu chì Covid-19 hà aumentatu a vendita di l'equipaggiu elettronicu.A transizione à i veiculi elettrici hà stimulatu a dumanda in l'industria di l'automobile, chì include principalmente saldatura d'alta putenza è taglio di foil.Inoltre, a dumanda di taglio di lamiera in 2021 hè forte.Ancu s'è l'applicazione hè stata per decennii, a tecnulugia cuntinueghja à cresce ".

U laser in fibra cuntinueghja à furnisce una putenza più alta è più larga à un costu più bassu, aprendu parechje opportunità di mercatu novi in ​​a trasfurmazioni di lamiere.« Tradizionalmente, a lamiera era tagliata in grande quantità da presse stampate ;per u processu di picculu batch,macchina di taglio laserhè stata utilizata di più in più.Tuttavia, questu hè cambiatu postu chì u taglio laser aumenta a putenza è u rendiment, è diventa assai efficiente ".

Di cunsiguenza,macchina di taglio laserpò cumpete cù punch press machine avà è piglià una parte più grande di u mercatu per trasfurmà volumi mid-volume, Mayer hà dettu.Ellu disse chì era un prucessu cuntinuu."Ci hè ancu assai putenziali per u taglio laser di lamiera.U stessu hè veru per a lamiera spessa, induve a macchina di taglio laser è a macchina di taglio di plasma sò cuncurrenti ".

Cina continuarà à esse u più grande mercatu

À u livellu regiunale, a Cina ghjoca un rolu maiò in stimulà a crescita di u mercatu di i sistemi laser, cuntribuendu una parte alta in l'industria di fabricazione industriale globale.

Arnold Mayer hà dettu: "U gradu di adopzione di a tecnulugia laser hè oghji paragunabile à quellu di l'Europa è i Stati Uniti, chì significa chì a Cina hè di granu u più grande mercatu per i sistemi laser industriali".Hà analizatu chì questu hè principalmente guidatu da u tagliu di lamiera è a fabricazione di microelettronica.L'affari di taglio di lamiera in a regione hè cresciutu significativamente in l'ultimi anni, è a maiò parte di l'attività di fabricazione di microelettronica si trova avà precisamente in u mercatu cinese.

U laser hè diventatu una tecnulugia chjave in a pruduzzione di parechji prudutti di microelettronica cum'è semiconduttori, display è circuiti stampati."Molte cumpagnie di l'elettronica di cunsumu occidentali fabricanu prudutti in Cina, è sempre più cumpagnie cinesi lucali fabricanu ancu prudutti in Cina"."Allora questu apre parechje opportunità per certe applicazioni laser, cum'è l'usu di impulsi brevi è impulsi ultra-corti.Laser pulsatu (USP) per u microprocessamentu.

16510462723899

Zone di crescita futura è previsioni di u mercatu

Arnold Mayer hà dettu questu novuprucessu laserl'applicazioni puderanu esse un puntu di rivoluzione per stu mercatu in u futuru."I dui industrii finali principali per i laser industriali sò l'elettronica è l'industria automobilistica.In u passatu, i novi sviluppi in questi spazii eranu critichi per e novi applicazioni laser cum'è l'e-mobilità, l'elettronica portatile è i so cumpunenti.Sti tendenzi cuntinueghjanu, Per esempiu, novi sviluppi in display cuntinueghjanu à emergere è sò previsti di cuntinuà à purtà novi applicazioni laser.

Un'altra direzzione chì vale a pena di pensà hè chì tippi di laser deve esse messi in novi applicazioni.Spessu, parechji tippi di laser cumpetenu cù l'altri, è infine a selezzione di laser hè basatu annantu à l'applicazione, cusì i fornituri anu bisognu di una cartera di prudutti per serve queste novi applicazioni.

Arnold Mayer hà dettu chì u mercatu di e macchine laser hà crisciutu à un ritmu annu mediu di 9 per centu annantu à l'ultimi 15 anni, è sta tendenza di crescita ùn hà micca dimustratu a saturazione.

16510462894815

Hè previstu chì stu mercatu cuntinueghja à mantene un altu ritmu di crescita di una sola cifra in i prossimi cinque anni, è ci hè un grande potenziale di applicazione in i principali industrii finali citati sopra (cum'è l'automobile, l'elettronica è a fabricazione di lamiera).Inoltre, i megatrends in a fabricazione industriale è altre industrii cunnessi anu un impattu.

Sè sta crescita hè sustinutu in l'alti unichi cifri, a quantità dimacchina laseru mercatu ghjunghjerà più di $ 30 miliardi in cinque anni, equivalenti à più di 30% di u mercatu attuale di e macchine utensili.

À u listessu tempu, hà avvistatu contru à a previsione: "A dumanda di macchina laser industriale hè stata storicamente assai vulnerabile à i fluttuazioni macroeconomiche, cum'è a dumanda di macchine utensili o di l'equipaggiu semiconductor.Per esempiu, in u 2009, a dumanda di macchina laser industriale era A dumanda hè calata da più di 40% è hà pigliatu parechji anni per u mercatu per vultà à a crescita à longu andà.Fortunatamente, ùn ci hè micca stata una recessione simile in più di 10 anni, anche se ùn pudemu micca escludiri chì in u futuru ".


Tempu di posta: 08-06-2022